CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 30, 2010

Jalan-Jalan

Hari Jumaat (28 May 2010) ritu, aku da temankan bf aku amik barang dia kat Politeknik Sultan Ahmad Shah, Semambu Kuantan. Bertolak dari Dungun dalam kol7.30 pagi. 2jam gak ar masa nak sampai kat sana. Poli tue kering, suma da baleq kampung masing-masing. Bila da sunyi macam tue, scary gak bagi aku. Lagi-lagi kat Kamsis (hostel) diorang... Struktur bangunan pom agak menakutkan. Lau aku yang belajar kat situ, kol8 malam aku tak kuar bilik da...

After da siap angkut suma barang dia, kami bergerak pi ke East Coast Mall. Nak tengok wayang kat sana. Citer yang macam kami plan tue, "Prince of Persia"... Sampai ECM kol10.30. takder ticket awal, so dia beli tiket kol2.25 petang. After that aku ajak dia makan, da lapar sangat asernyer...

Pas makan jalan-jalan kat dalam tue. Bf aku sempat shopping suar pattern skinny. Aku suka tengok dia pakai suar pattern macam tue. Sesuai kit ngan dia yang tak berbontot tue. Barang len suma ader less, suar bf aku takder less. RM89.90, brand aper ntah grey colour.

Jalan-jalan lagik, bf aku tanya aku nak beli aper? Aku cakap aku taknak paper... Aku tak tau ar masalah aku lau kuar ngan dia aku jarang nak shopping-shopping nie. Aku segan nak pakai duit dia. Ye ar barang suma bukan murah kot. Dia da ar tak kerja lagik. Aku nampak dari mimik muka dia geram kat aku, tapi aku wat tak tau jerk...

Astu dia plan nak pi Megamall pulak. Tak best aner da kat situ. Macam suram jerk... Aku ader gak suker kat 1purse syiling nie... Aku tengok jer ar. Last bf aku bunyi "takkan datang sini semata-mata jalan tak shopping?". "tengok tue tak nak, tengok nie taknak". Sedeh gak aku. Tapi aku okey... Dia da tak bercakap ngan aku... Senyap jerk sampai kuar dari Megamall tue.

0 comments: