CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 29, 2010

Bukan Mengungkit Tapi Membangkit, Aku Suka Lagi Makan Kuih Bangkit!

Mengikut kiraan aku, masuk hari nie da 2minggu lebeh (20 ari) aku berselisih faham ngan Mr. Boy aku. Aku tak faham ar. Ari-ari ader jerk perkara yang tak betol pada pandangan dia. Aku jerk yang salah, (tapi aku mengaku, memang salah aku pom). Aku da frust giler-giler. Aku tak tahu naper aku tak boleh nak ketawa macam pasangan orang laen. Aku tengok pom kadang-kadang aku jeles au! Aku nak bermesra depan orang pom segan au. Bukan aper, isau lau ader yang menyampah lak kat aku nie. Mr. Boy selalu cakap kat aku, jangan pedulikan hal orang… Betol gak cakap dia. Bila difikirkan baleq, aku lebeh pentingkan orang len dari bf aku sendiri. Kadang-kadang, aku tak peduli langsung perasaan dia pada aku. Bukan kadang-kadang tapi MANYAK KALI wooo. Tapi kan, aku respect bf aku, dia memang cukup-cukup sabar ngan aku. Sampaikan semalam, dia cakap, “bilalah ma nak dengar cakap pa…”, “bila nak serius ntah ma.”. Aku harap sifat kesabaran dia nie ada sampai bila-bila.

Banyak perkara yang aku tak ikut. Antaranya:-
• Simpan skit gaji untuk masa akan datang, (aku habeskan),
• Bagitau perkara yang aku buat sebagai maklumat pada dia, (aku wat tak tau jerk),
• Tanya dulu @ bincang ngan dia paper perkara yang aku nak buat, (aku wat ikut suka aku),
• Utamakan dia dari hal laen, (aku lebehkan Rakan Muda dari dia),
• Banyakkan rehat, (aku suka banyakkan kerja)…

Tengok, aper yang aku tak tau??? Suma aku tau, tapi aku tak ikut… Macamna dia tak nak hangin satu badan. Itu baru skit, aku ngan dia da 4taun, bayangkan ar da banyak mana dia cakap aku tak dengar. Da nek berkulat suma. Aku nie jenis panas baran gak. Sekali dua aku mintak maaf tapi dia taknak maafkan, mulalah aku pulak yang nak melenting. Aku nie pantang melenting, perkara pertama aku akan cakap aku nak CLASH!!! Tapi tak pulak dia ceraikan aku. Ader dia tinggalkan aku ngan persoalan yang tak terjawab. Mati kutu aku ngan dia nie.

Tapi aku tak taulah, aku sayang dia sangat-sangat. Dia tanya aku, “aper yang ma tau tentang sayang?”. Aku tak tau paper. Yang aku tau, takder dia, idop aku tak eppi au. Aku selalu nak dating ngan dia. Tapi masalah aku nie tak dengar cakap. Nak kata aku ader bf len, simpang 4 tak… Aku mana layan feeling ngan laki len. Tolonglah aku…

Aperpom, aku sebenarnya taknak dia tinggalkan aku. Boleh mati katak aku, paling koman ner stroke. Aku rela ner marah dari ditinggalkan bf aku. Aku taknak!!! Aku sayang dia seadanya…

0 comments: