CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 29, 2010

Cinta Tersimpul Rapi

Aku da agak okey ngan Mr. Boy aku… Hehehe. Semalam dia ader cakap nak amik barang kat umah sewa kawannya. Mula tue dia plan nak pi ngan abang dia. Then aku boleh pulak cakap “nak ikut.” Sebenarnya aku ngah takut lagi ngan dia. Aku just wat tak tau. Lau aku layan marah dia, sampai sudah tak abes sengketa nie… Just tunggu masa untuk telinga aku di tarik sebab tak dengar cakap dia, hehehe. Aku suka time nie, boleh manja manja. Jangan dia hempuk aku sudah… Jawapan dia tadi untuk point aku, dia cakap nak pi berdua jerk ngan aku, weee… lagi aku suka.

Aku harap kawan kawan dia da baleq kampong, sebab aku segan nak jumpa diorang. Ntah macamna boleh terkuar pasal nak tengok wayang. Mula tue dia cakap takder citer bez… Maybe pas da usha kat tenet ader “The Princess of Persia”, dia cakap bez… Aku pom penah gak tengok iklan nie, boleh tahan ar beznye… Tapi dia syorkan aku tengok “Shrek 3”. Aku memang suka tengok Shrek nie. Tapi dia da tengok dulu dari aku. Tak acikan? Da ar tengok tak tunggu aku. Geram betol… Laz aku cakap kiter pi tengok asing asing ar… dia juz “hehehe”. Aku ???

Aku tau dia takkan sampai ati nak biarkan aku tengok citer sorang sorang. So aku da wat keputusan aku nak tengok “The Princess of Persia”. Aku pom takleh duk sorang sorang, TAKUTTT… aku nie memang penakut. Aku tak kesah aper pom aku nak buat atau tengok paper asal dia ada bersama aku,

Sebab… Aku sayang dia.

0 comments: